Governance in education : transparency and accountability / Jacques Hallak UNESCO - IIEP, Muriel Poisson.
Tipo de material: TextoSeries Ethics and Corruption in EducationDetalles de publicación: Paris : UNESCO - IIEP, 2006.Descripción: 427 pISBN:- 92-803-1285-5
Tipo de ítem | Biblioteca de origen | Signatura | Materiales especificados | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|
Monografía impresa | Biblioteca Nacional de Maestros | IIPE 37.014.5 H174 (Navegar estantería(Abre debajo)) | No para préstamo a domicilio | 11005634 |
Navegando Biblioteca Nacional de Maestros estanterías, Ubicación en estantería: Unesco Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
IIPE 37.014.5 C315 The quality of primary schools in different development contexts / | IIPE 37.014.5 D814 ¿Mutaciones institucionales y/o neoliberalismo? / | IIPE 37.014.5 G994 a Alianzas para la mejora educacional : estado y sociedad civil en escuelas del bicentenario / | IIPE 37.014.5 H174 Governance in education : transparency and accountability / | IIPE 37.014.5 H174 e Escuelas corruptas, universidades corruptas ¿Qué hacer? / | IIPE 37.014.5 I11 v.1 Educational planning in the context of current development problems. | IIPE 37.014.5 I11 v.2 Educational planning in the context of current development problems. |
There is a wealth of experience in different countries regarding successful approaches to reducing corruption and increasing transparency in the management of the education sector. This book presents a review of some of these initiatives, taken from a variety of domains, including: education financing, teacher appointment and transfer, conduct of teachers, school management, private tutoring, and school nutrition