From supervision to quality assurance : the case of the State of Victoria (Australia) / David Gurr.
Tipo de material: TextoSeries IIEP research and studies programme. Trends in school supervisionDetalles de publicación: Paris : IIPE, 1999.Descripción: 187 pTema(s):Tipo de ítem | Biblioteca de origen | Signatura | Materiales especificados | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|
Monografía impresa | Biblioteca Nacional de Maestros | IIPE 37.014.6 I25 F (Navegar estantería(Abre debajo)) | No para préstamo a domicilio | 11006389 |
Navegando Biblioteca Nacional de Maestros estanterías, Ubicación en estantería: Unesco Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
IIPE 37.014.543 M88 E Eqüidade e financiamento da educação na América Latina / | IIPE 37.014.543 M88 E Equidad y financiamiento de la educación en América Latina / | IIPE 37.014.6 I25 Ch Changing schools from within a management intervention : for improving school functioning in Sri Lanka. | IIPE 37.014.6 I25 F From supervision to quality assurance : the case of the State of Victoria (Australia) / | IIPE 37.014.6 I25 Q Quality education through school based supervision and support : the case of GSS primary schools in Bangladesh / | IIPE 37.014.6 I25 S Supervision for the self managing school : the New Zealand experience / | IIPE 37.014.6 I25 S Supervision and support services in Asia. Acomparative analysis. volume 1 / |