Incentives analysis and individual decision making in the planning of education.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Paris : UNESCO, 1997.Descripción: 1 vTema(s): Resumen: This UNESCO-sponsored report explores the value of applying incentive-based management concepts to educational planning. There is a continuing need for macro-educational planning if overall system coordination, coherence, efficiency, and equity are to be ensured.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca de origen Signatura Materiales especificados Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografía impresa Monografía impresa Biblioteca Nacional de Maestros UNESCO 37.014 K32 W764 (Navegar estantería(Abre debajo)) No para préstamo a domicilio 11004425
Monografía impresa Monografía impresa Biblioteca Nacional de Maestros NO DISPONIBLE [BAJA] (Navegar estantería(Abre debajo)) Dado de baja 11004424

This UNESCO-sponsored report explores the value of applying incentive-based management concepts to educational planning. There is a continuing need for macro-educational planning if overall system coordination, coherence, efficiency, and equity are to be ensured.